Zombie Road Kill - Zombie Drift Hunter: Recenzie și descărcare

Există multe jocuri auto pentru Android de operare sistem , dar nu sunt atât de mulți care să te pună la volanul unei mașini cu care trebuie să alergi peste toți cei care te pun în față fără nicio remușcare. Acesta este ce Zombie Road Kill - vânătorul de drift zombie oferă , o dezvoltare din care vă spunem ce vă puteți aștepta de la ea.

Aceasta este o muncă care nu este în totalitate greșită. Tehnic este o dezvoltare care nu este bine lucrată de când graficele sunt în trei dimensiuni (nu intrați în panică, deoarece cerințele de la Zombie Road Kill - vânătorul de drift Zombie nu sunt tocmai foarte mari). Nu sunt de cea mai înaltă calitate pe care le-am văzut, deoarece elementele care sunt văzute pe ecran, cel puțin ceea ce este important pentru jocuri, sunt puțin mici ... dar, practic, este adevărat . Sunetul este complet irelevant, așa că vă puteți bucura de muzica care vă place, fără cea mai mică problemă.

Menú del juego Zombie Road Kill - Vânătorul de drift Zombie

Instalarea nu are nicio problemă, deoarece descărcarea acestui joc Android se face regulat în diferite magazine oficiale, deci fiabilitatea este ridicată. În plus, această lucrare are virtutea bună de a nu ocupa prea mult în memoria smartphone-ului sau a tabletei, deoarece acestea sunt doar 52 MB, ceea ce permite ca Zombie Road Kill - vânătorul de drift Zombie să fie pe deplin disponibil. Și, în plus, nu trebuie să fiți deloc conectat la Internet, ceea ce este întotdeauna pozitiv, deoarece poate fi utilizat.

O poveste simplă în Zombie Road Kill - vânătorul de drift Zombie

Ei bine, acesta este ceva care are lucruri bune și rele. În primul rând, trebuie menționat că nu trebuie să mâncați la cap pentru a profita din plin de dezvoltare ... pur și simplu jocul începe și ... bucurați-vă! întrucât obiectivul este pur și simplu alerga peste toți zombii care sunt pe ecran în care joci. Simplu ca buna ziua. Desigur, acest lucru înseamnă că nu există reziduuri de îmbunătățire și continuitate, lucru pe care mulți utilizatori îl plac.

Cum nu se putea altfel, pentru a completa fiecare nivel pe care îl are jocul, trebuie să te confrunți cu un inamic final care este mult mai greu și mai complicat ... este chiar capabil să țină mașina pe care o folosești indiferent de viteza pe care o folosești. Și, este ceva, poate dispera mai mult de unul și transformă Zombie Road Kill - vânătorul de drift Zombie pentru Android într-o dezvoltare care are o dificultate de cel puțin mediu. Cu alte cuvinte, este recomandat dacă îți plac provocările și lucrurile nu foarte ușoare.

O dificultate neașteptată

În afară de zombii înșiși care se învârtesc prin diferite scenarii (unii cad cu o singură lovitură, iar alții au nevoie de altceva pentru a muri definitiv), există ceva care te face să ai răbdare cu Zombie Road Kill - vânătorul de drift Zombie: manipulare. Nu este tocmai cea mai intuitivă posibil, în ciuda faptului că pot fi făcute doar două acțiuni, cum ar fi întoarcerea la dreapta și la stânga. Dar, până când veți găsi punctul de control potrivit, durează puțin ... așa că aveți răbdare.

Derrape în joc Android Road Road Kill - vânător de drift Zombie

În plus, este important de menționat că Limitele din spațiul de conducere sunt fixate, de exemplu, pereți. Dacă îi lovești, pierzi și trebuie să începi din nou ... întotdeauna de la început, ceea ce va înnebuni mai mult de o persoană. Apropo, este posibil să folosiți diferite mașini oferite de jocul Android despre care vorbim… și pentru a realiza acest lucru în unele cazuri, trebuie să vedeți anunţuri asta, în opinia noastră, este ceva care ar trebui evitat, deoarece acest lucru face ca acesta să nu aibă un interes special pentru a le obține în mai multe rânduri.

Descarcă Zombie Road Kill - Vânătorul de drift Zombie

Dacă credeți că aceasta este o opțiune bună pentru a vă bucura vara cu acele momente în care nu aveți prea multe de făcut, acum puteți obține această dezvoltare în Galaxy Store fără a fi nevoiți să plătiți nimic pentru asta. Cu mai multe anunțuri decât de dorit, adevărul este că atunci când înveți să conduci mașina în mod corespunzător, este o dezvoltare care nu este rea ca titlu ocazional. Cel puțin, încercarea nu costă nimic.

Descarcă Zombie Road Kil