Primele recenzii ale lui Moon Knight: este cel mai bun serial Marvel?

Primele recenzii ale lui Moon Knight

Când Marvel a anunțat în urmă cu câțiva ani toate producțiile care urmau să vină la Disney+, unele nume nu păreau să aibă aceeași putere ca altele deja cunoscute din ecosistemul nord-american. Eterni , Shang-Chi și chiar Cavalerul lunii suna străin pentru mulți fani de film, dar s-a demonstrat că picătură cu picătură, film cu film și capitol cu ​​capitol, aventurile lor epice reușesc să se instaleze în imaginația colectivă.

un personaj necunoscut

Și Moon Knight este unul dintre acele nume care acum câteva luni părea foarte departe din tot ce știam despre faimosul UCM, dar acum, datorită muncii și grației a două trailere extraordinare, au reușit să câștige o rulare și să se poziționeze drept una dintre cele mai de încredere ficțiuni. se poate trezi în fani. Nu degeaba, în fruntea distribuției avem doi monștri precum Oscar Isaac și Ethan Hawke și avem promisiunea că tot ce ne spune nu va fi neapărat conectat la celelalte filme și seriale . Potrivit producătorului său, ne aflăm în fața unui erou care, deocamdată, operează departe de alte nume cunoscute, așa că rolul său rămâne de văzut dacă va câștiga mai multă proeminență în faza 4.

Cu toate cele de mai sus pe masă, primele critici din lotul de capitole (patru din șase) pe care Disney+ le-a permis unor mass-media să le vadă au început să sosească și se pare că munca desfășurată de Marvel este una dintre cele care fac timp. Pe cât să considerăm că am putea fi în fața celei mai bune serii dintre toate cele care au fost lansate pe platforma de streaming încă de la marele WandaVision a sosit cu putin peste un an in urma.

Personajul lui Moon Knight

Cel mai bun serial Marvel?

Din Rotten Tomatoes, o pagină special urmărită pentru aceste recenzii de filme și seriale, David Opie afirmă că „Am văzut primele 4 episoade din #MoonKnight și Sunt la fel de divizat de această serie ca și Marc [Spector] însuși. Când funcționează, este o intrare MCU extrem de originală, cu sclipiri de măreție, dar unele dintre aspectele mai stupide diminuează groază. Fanii îndrăgostiți de benzi desenate s-ar putea să nu se bucure la fel de mult ca noilor veniți.”

În același mod, din Revista de film universitar nu au nicio îndoială în a afirma că „ Moon Knight este fantastic și Oscar Isaac este excepțional în rolul chinuitului Marc Spector. Acesta este serialul Marvel despre care toată lumea va vorbi. Complet nebun și asta ne spune o aventură tulburătoare. Marvel Studios a scos-o din parc cu cel mai bun spectacol al lor de până acum.”

De la Ce este pe Disney+ Contul de Twitter, aceștia se predau și noii producții care se deschide pe 30 martie, amintind că „Am văzut primele 4 episoade din Marvel Moon Knight și nu seamănă cu nimic din ce am văzut în MCU : Oscar Isaac este fantastic! Abia aștept să văd restul seriei. Aceasta nu este originea tipică a unui super-erou. El este excelent! ». În cele din urmă, Tom Power, de la TechRadar, a profitat de un tweet pentru a-și aminti că, după ce a văzut patru episoade, Cavalerul lunii este „spre deosebire de orice ați văzut înainte de la Marvel. Aș merge atât de departe încât să spun, și nu spun asta ușor, că este este cea mai bună emisiune TV MCU . "