Upflix-gennemgang: Kontroller Netflix Newson iPhone

netflix-iphone-xNogle gange er det virkelig kompliceret at følge Netflix nyheder, da nye serier og film frigives hver uge, og vi er ikke engang klar over det. Og det er fordi Netflix er blevet en af ​​de mest anvendte platforme til se indhold efter behov og har også vundet meget berømmelse for de originale produktioner. Takket være Upflix kan vi nu være opmærksomme på alle de nyheder, der kommer, og i henhold til vores præferencer vil vi anbefale det mest passende indhold.

Nyd Netflix mere takket være Upflix

Som vi har sagt før, er der på Netflix monteret et lille kaos, og vi ser hver dag, hvordan nye serier og film tilføjes. Men vi har ikke et eksklusivt panel til planlagte lanceringer , men vi må mange gange ty til specialiserede midler til at konsultere månedens premierer. Med Upflix kan du give en løsning på dette kaos, da det vil vise os alt nyt og også anbefalingerne om, hvad vi skal se om dagen.

Upflix

Når du indtaster applikationen for første gang, som er tilgængelig for begge Android , iOS, vælger vi vores land. Dette er åbenlyst vigtigt for kataloget at blive tilpasset som det adskiller sig mellem landene . I den første fane, som vi finder, kan vi observere alt det nye indhold, der kommer til at blive frigivet, og som udtrykkeligt beskriver udgivelsesdatoen ud over oplysninger om det. Vi har adgang til begge dele trailere hvis de er tilgængelige ud over rollebesætningen og Teknisk produktionsark som samt en række vurderinger. Med dette bliver vi fuldt ud informeret om alt nyt, men også de serier, de udgiver, er informeret. Desværre tilføjer Netflix ikke altid, da nogle gange serier trækkes tilbage, og for at undgå at blive fanget, kan vi konsultere det på Upflix.

En interessant søgemaskine er inkluderet for at være i stand til at søge efter forskellige kriterier. For eksempel, hvis vi har en skuespiller, som vi elsker, kan vi nemt få adgang til alle hans film.

Hvis du er helt kede og ikke ved godt, hvad du skal vælge fra Netflix, hjælper applikationen dig. Det er sandt, at når vi har så meget indhold tilgængeligt, føler vi os noget overvældede over ikke at vide, hvad vi skal vælge, og det er derfor, i bunden finder vi " Roulette ' mulighed. Når du vælger det, får vi et vindue, hvor vi kan anvende nogle interessante filtre, såsom typen af ​​genre (action, komedie ...) eller den gennemsnitlige bedømmelse. Når disse data er indtastet, bestemmer roulette den række, vi vil begynde at se. I de fleste tilfælde vil denne roulette ende med at være rigtig, for hvis vi opretter en høj tilfredsheds score, får vi meget godt indhold.

Dette er en ideel applikation til enhver type person, men især for elskere af serier og film. Der vil ikke længere være nogen form for undskyldning for at sige 'da jeg ikke ser på Netflix', fordi vi kan kaste en masse held på denne beslutning. Vi forventer, at andre platforme bliver 'stærke' nok til at have lignende applikationer.

Udvikler: Douglas Alves
Pris: Gratis